Idag har jag varit hemma från skolan för magont, ringt sjukhuset för detta har pågått ett tag nu, de skulle ringa upp vid ett idag och kvart i ett fick mamma ett samtal. Typ 2 minuter senare hade de pratat klart.. Det enda de sagt var att de inte kan ge ut tider för läkarbesök ännu utan vi måste ringa upp de igen klockan 06 på torsdag morgon och berätta om det blivit bättre.. "suck" snacka om dålig sjukvård här i Katrineholm, inte första gången.. Men jaja vi får väl se hur det blir.
I alla fall så har jag hunnit ganska mycket idag. Kollat på två jättebra filmer.
- A walk to remember
- Remember sunday
Det är två filmer jag rekommenderar starkt, grät under båda filmerna, fast föredrar den första :P
Sen har jag läst en bok, rekommenderar den också, ganska lättläst och inte alls många sidor
+ att jag har hunnit med lite läxor, musikgrejs
Hoppas ni haft en bra dag :)

FRÅN IGÅR SOM SAGT

Kommentera

Publiceras ej